Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (21)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Макарчук Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Воробьёва Т. М. 
Концептуальная модель роли энергоинформационного пространства мира в механизмах нейродинамических процессов нормального мозга и при его функциональной патологи [Електронний ресурс] / Т. М. Воробьёва, Н. Е. Макарчук, Е. В. Веселовская, А. В. Шляхова, С. П. Колядко, В. В. Туманова // Експериментальна і клінічна медицина. - 2013. - № 1. - С. 6-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eikm_2013_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.804 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Макарчук Н. О. 
Конфліктність особистості та її перетворення у контексті проблеми формування особистісної детермінації [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2009. - Вип. 1. - С. 217-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2009_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.239 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Макарчук Н. О. 
Психологічна специфіка проявів психічних станів у підлітків з розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2010. - № 7. - С. 436-445. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2010_7_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.44 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Макарчук Н. О. 
Агресія та агресивна поведінка як психічний засіб особистісної саморегуляції підлітків із порушеннями розумового розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 25. - С. 215-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_25_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 86.634 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Захарчук Н. 
Проектні технології в початковій школі: шляхи розвитку творчої особистості [Електронний ресурс] / Н. Захарчук, Н. Макарчук // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_37
Досліджено проектні технології у сучасній школі як перспективний засіб модернізації та оптимізації навчального процесу. Охарактеризовано сутність проектних технологій, особливості їх використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх закладів. Виокремлено перспективи та проблеми впровадження методу проектів у початковій школі. Наведено практичні переваги застосування проектних технологій у навчанні школярів молодших класів. Розглянуто проектні технології як методику навчання у початковій школі. Проаналізовано роль вікових і психологічних особливостей учнів на різних етапах проектної діяльності. Встановлено, що проектна робота сприяє формуванню у молодших школярів вміння працювати в колективі, відчувати себе членом команди, здатності до адекватної самооцінки, навичок аналітичного погляду на інформацію. Исследована проектные технологии в современной школе как перспективное средство модернизации и оптимизации учебного процесса. Охарактеризованы сущность проектных технологий, особенности их использования в учебно-воспитательном процессе общеобразовательных учреждений. Выделены перспективы и проблемы внедрения метода проектов в начальной школе. Представлены практические преимущества применения проектных технологий в обучении школьников младших классов. Рассмотрены проектные технологии как методика обучения в начальной школе. Проанализирована роль возрастных и психологических особенностей учащихся на различных этапах проектной деятельности. Установлено, что проектная работа способствует формированию у младших школьников умения работать в коллективе, чувствовать себя членом команды, способности к адекватной самооценке, навыков аналитического взгляда на информацию.Studied design technology in the modern school as a promising means of modernization and optimization of the educational process. Characterized the essence of design technologies, especially their use in the educational process in educational institutions. Highlighted the prospects and problems of introduction of a method of projects in elementary school. Provides practical advantages of the use of design technologies in teaching primary school children. Considered design technology as a method of teaching in elementary school. Analyzed the role of age and psychological characteristics of students at different stages of the project activity. It has been established that the project work contributes to the formation of the younger students the ability to work in a team, to feel part of the team, the ability to self-esteem, skills, analytical look at the information.
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.51 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Макарчук Н. О. 
Специфіка особистісних засобів саморегуляції підлітків із порушеннями розумового розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2014. - Вип. 2. - С. 221-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2014_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 435.336 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Макарчук Н. О. 
Специфіка психологічного супроводу підлітків з порушенням інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 37. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_37_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.839 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Макарчук Н. 
Психологічна допомога дітям з особливостями психофізичного розвитку у подоланні наслідків перебування у зоні військового конфлікту [Електронний ресурс] / Н. Макарчук, О. Хованова, Т. Хирна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 4. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_4_12
Здійснено теоретичний аналіз психічної травми як соціального процесу, що детермінує появу психічних розладів у дітей і підлітків, які мали досвід перебування в зоні військових дій та конфлікту. Виявлено та описано труднощі функціонування дітей із порушеннями психофізичного розвитку та/або психічними порушеннями за умов неструктурованої агресії та її наслідків для їхнього психічного здоров’я і благополуччя. Висвітлено досвід надання психологічної допомоги в межах спеціального навчально-виховного комплексу дітям означеної категорії, переселенцям із зони АТО, основне призначення якої - часткова десенсибілізація негативних почуттів, зниження рівня тривожності, створення позитивних передумов до укріплення психологічного здоров’я та створення атмосфери безпеки. Наголошено, що перевага під час надання допомоги надавалася технікам психотерапії, психокорекції, техніці подолання посттравматичного розладу та терапії тривожно-фобічних розладів і панічних проявів, ігровим технологіям. Доведено вплив психічної травми на порушення психічного здоров’я та благополуччя дітей. Встановлено взаємообумовленість між віком та тенденціями подолання психічної травматизації. Констатовано, що втрата безпеки життєдіяльності детермінує порушення в адаптації дітей та їхній подальшій травматизації поза зоною військових дій.Осуществлен теоретический анализ психической травмы как социального процесса, детерминирующего появление психических расстройств у детей и подростков, которые имели опыт пребывания в зоне военных действий и конфликта. Выделены и описаны трудности функционирования детей с нарушениями психофизического развития и/или психическими нарушениями в условиях неструктурированной агрессии и ее последствий для их психического здоровья и благополучия. Освещен опыт оказания психологической помощи в рамках специального учебно-воспитательного комплекса детям указанной категории, переселенцам из зоны АТО, основное назначение которой - частичная десенсибилизация негативных чувств, снижение уровня тревожности, создание положительных предпосылок к укреплению психологического здоровья и созданию атмосферы безопасности. Отмечено, что преимущество при оказании помощи предоставлялось техникам психотерапии, психокоррекции, технике преодоления посттравматического расстройства и терапии тревожно-фобических расстройств и панических проявлений, игровым технологиям. Доказано влияние психической травмы на нарушение психического здоровья и благополучия детей. Установлена взаимообусловленность между возрастом и тенденциями преодоления психической травматизации. Констатировано, что потеря безопасности жизнедеятельности детерминирует нарушения в адаптации детей и их дальнейшей травматизации вне зоны военных действий.The article describes the experience of providing a psychological assistance to displaced children from the ATO area in the education center. The theoretical analysis of the effects of psychological trauma is done and it is found that in Ukraine, along with the dominance of the medical causes of unstructured aggression, the existing military conflict on the designated territory as a social process, which affects society and personality and which is characterized as a process of destruction of the social system, is of a great value and has an impact on the inner world of an individual. The observation of psychological trauma as a social process made it possible to identify the probable causes that determine the appearance of mental disorders in children and adolescents who have had the experience of being in a conflict zone. The influence of psychological trauma on mental health violations in children and its negative effect on children’s well-being is proven. It is established that the loss of security determines a maladaptation of children and strengthens further trauma deployment outside the hostile area. It is found that most of these children have symptoms of posttraumatic stress disorder, anxiety and phobic disorders with panic symptoms. At the same time, the refugee children from the area of ATO are found to have somatic spectrum disorders. It confirms the idea of the interdependence between time of staying in the zone of military conflict and duration of negative factors affecting mental functioning of the children. High levels of anxiety and irritation as a form of autoagression which determine depression and suicidal tendencies, and interdependence between the age and capability of mental trauma overcoming are found. It is confirmed that the younger the children are the easier they overcome traumatic situation. At the same time, the negative indicators of physical health in children aged 3 to 6 years are found. It is interpreted as an evidence of high intensity of mental development in this age period and increasing effect of externally mediated negative factors that are likely to result in neuroticism in adolescence in further.
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.488 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Макарчук Н. О. 
Проблеми психологічної допомоги підліткам з особливостями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 358-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.143 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Макарчук Н. О. 
Психологічні чинники дисфункції особистісної саморегуляції підлітків з порушеннями розумового розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 136-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.664 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Макарчук Н. О. 
Особливості формування соціальної саморегуляції особистості з порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук, А. С. Грикун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.714 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Макарчук Н. О. 
До проблеми невротичних проявів у поведінці підлітків з розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2010. - Вип. 1. - С. 207-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2010_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Макарчук Н. Р. 
Клінічна ефективність застосування келтікану у комбінованій терапії діабетичної периферійної полінейропатії [Електронний ресурс] / Н. Р. Макарчук, Л. П. Мартинюк, Л. М. Михайлів, І. В. Совяк // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2016. - № 3. - С. 126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2016_3_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.809 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Макарчук Н. О. 
Взаємообумовленість особистісної саморегуляції та типів особистісної організації при ментальних порушеннях розвитку в підлітковому віці [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2016_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Омельченко А. Н. 
Особенности картирования двигательной коры головного мозга при остром инсульте методом функциональной МРТ [Електронний ресурс] / А. Н. Омельченко, З. З. Рожкова, Л. А. Мироняк, Н. Е. Макарчук, В. А. Рогожин // Променева діагностика, променева терапія. - 2016. - № 2. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pdpt_2016_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 977.881 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Макарчук Н. 
Роль особистісної саморегуляції у превенції фрустрації в професійному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Макарчук, А. Стусь // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 751.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Макарчук Н. О. 
Психологія особистісної саморегуляції при ментальних порушеннях розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Макарчук // Проблеми сучасної психології. - 2017. - Вип. 36. - С. 173-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2017_36_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.177 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Швед М. І. 
Клінічна ефективність використання комбінованого амінокислотного комплексу в лікуванні хворих на діабетичну периферійну полінейропатію [Електронний ресурс] / М. І. Швед, Н. Р. Макарчук, Л. П. Мартинюк // Вісник наукових досліджень. - 2017. - № 3. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vndt_2017_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.102 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Омельченко А. Н. 
фМРТ-визуализация функциональных паттернов нейронных сетей при выполнении циклических движений пальцев руки: возрастные особенности [Електронний ресурс] / А. Н. Омельченко, Н. Е. Макарчук // Нейрофизиология. - 2017. - Т. 49, № 5. - С. 411-423. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NFL_2017_49_5_9
С использованием функциональной магнитно-резонансной томографии (фМРТ) выявляли паттерны активности нейронных макросетей при выполнении здоровыми людьми циклических движений пальцев руки и изучали возрастные особенности этих паттернов. Были обследованы 3 возрастные группы испытуемых (диапазон 7 - 86 лет). Парадигма активации соответствовала простым повторным тест-движениям соприкасания подушечек большого и указательного пальцев правой руки. Проанализировали паттерны активации, деактивации и функциональной связанности сенсомоторной, дефолтной и фронто-париетальной сетей головного мозга. Схемы активации зон первичной и ассоциативной сенсомоторной коры при выполнении двигательного тест-задания испытуемыми разного возраста оказались весьма сходными. Одновременно с процессами активации сенсомоторной сети наблюдались частичная деактивация определенных узлов дефолтной нейронной сети, а также формирование функциональной связанности некоторых ее узлов. Полученные факты служат подтверждением гетерогенности дефолтной сети, разные участки которой могут одновременно демонстрировать десинхронизацию и функционировать автономно. Есть основания полагать, что в юношеском возрасте функциональная связанность зон, соответствующих дефолтной сети, сформирована не полностью. Выявилась функциональная связанность фронто-париетальной нейронной сети, состоящей из участков теменной коры и дорсолатеральной префронтальной коры обоих полушарий головного мозга. У лиц пожилого возраста функциональная связанность дорсолатеральной префронтальной коры левого полушария с остальными участками фронто-париетальной нейронной сети ослаблена.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.263 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Вовк В. М. 
Аналітичне забезпечення планування грошових потоків підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Вовк, Н. В. Макарчук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2017. - Вип. 2. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2017_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.476 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського